شادی های روز

ساخت وبلاگ

بازی انفجار آنلاین

در حالی که فعالیت هوازی یکی از کلیدهای یک سبک زندگی سالم است ، آلودگی هوا و ورزش می تواند ترکیبی ناسالم باشد. این امر به ویژه در صورت ابتلا به آسم ، دیابت یا بیماری های قلبی یا ریوی بسیار صدق می کند. کودکان خردسال ، افراد مسن و افرادی که در فضای باز کار یا ورزش می کنند به ویژه می توانند در معرض اثرات آلودگی هوای خارج باشند.

آلودگی هوا در فضای باز می تواند از منابع بسیاری ناشی شود ، از جمله:

ترافیک وسایل نقلیه موتوری
گرده گلها ، درختان و درختچه ها
گرد و غبار باد زده
سوزاندن چوب
ساخت و ساز
عملیات کشاورزی ، از جمله پرورش دام و پاکسازی زمین
نیروگاه ها

حتی هنگامی که ورزش نمی کنید ، قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا می تواند مشکلات سلامتی ایجاد کند. اما با ترکیب آلودگی هوا و ورزش ، مشکلات سلامتی بالقوه افزایش می یابد.

یکی از دلایل این افزایش خطر ممکن است این باشد که در طی فعالیت هوازی ، معمولاً هوای بیشتری را استنشاق می کنید و آن را عمیق تر در ریه های خود تنفس می کنید. و از آنجا که هنگام ورزش احتمال دارد که از طریق دهان عمیق نفس بکشید ، هوایی که در آن تنفس می کنید به طور کلی مجاری بینی شما را دور می زند که به طور معمول ذرات آلودگی هوا را فیلتر می کند.

مشکلات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا عبارتند از:

سردرد
تحریک چشم ، بینی و گلو
آسیب به مجاری تنفسی ریه ها
افزایش خطر ابتلا به آسم
بدتر شدن آسم موجود یا سایر بیماری های ریوی
افزایش خطر حملات قلبی و مغزی
افزایش خطر مرگ ناشی از سرطان ریه و بیماری های قلبی عروقی

افرادی که در بسیاری از مناطق جهان ، به ویژه شهرهای بزرگ زندگی می کنند ، به طور منظم در معرض سطح آلودگی هوا هستند که فراتر از حد توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است. آنچه در مورد آلودگی هوا و ورزش مشخص نیست این است که میزان قرار گرفتن در معرض خطر ، مدت زمانی که باید در معرض خطر قرار بگیرید یا انواع آلودگی هوای خارج از منزل در طول زمان بیشترین آسیب را دارند.

با این حال ، از آنجا که ورزش فواید واضحی برای سلامتی دارد ، به طور کامل از ورزش دست نکشید ، مگر اینکه پزشک شما را به قطع دستور داده باشد. تحقیقات نشان داده است که فواید طولانی مدت ورزش منظم بیشتر از خطرات مرتبط با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا است.

برای سالم ماندن در حین ورزش ، روی روشهایی تمرکز کنید که در معرض آلودگی هوا قرار دارند. شما می توانید اثرات آلودگی هوا را هنگام ورزش از بسیاری جهات محدود کنید ، از جمله:

نظارت بر سطح آلودگی هوا. بیشتر جوامع سیستمی برای هشدارهای آلودگی هوا دارند. برای کسب اطلاعات با آژانس کنترل آلودگی هوا محلی یا ایالتی خود ، یک بیمارستان محلی یا پزشک خود تماس بگیرید. وب سایت های خاصی اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را از سازمان هایی مانند آژانس حفاظت از محیط زیست ارائه می دهند و دسترسی به این سایت ها در هر زمان امکان پذیر است. ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی محلی و همچنین روزنامه ها اغلب از کیفیت هوا گزارش می دهند.

تمرینات خود را با دقت تنظیم کنید. در صورت صدور هشدار کیفیت هوا از انجام فعالیت های بدنی در فضای باز خودداری کرده و از شدت و مدت زمان ورزش در فضای باز خود بکاهید. سطح آلودگی هوا نزدیک به ظهر یا بعد از ظهر بیشترین است ، بنابراین سعی کنید از ورزش در فضای باز در این مواقع روز خودداری کنید.

ورزش در ساعات شلوغی می تواند شما را در معرض آلودگی بیشتری قرار دهد. اگر می توانید از انجام ورزش در مجاورت جاده هایی که ترافیک سنگین است خودداری کنید.
پرهیز از مناطق آلوده سطح آلودگی به احتمال زیاد در 1/4 مایل (400 متر) یک جاده است. محیط های شهری و مناطق سیگار کشیدن در فضای باز نیز سطح آلودگی بالاتری دارند. در صورت امکان هنگام ورزش از این نوع مناطق خودداری کنید.
ورزش در فضای بسته. کارهای روزمره خود را مخصوصاً در روزهای با کیفیت پایین هوا متفاوت کنید. در یک کلاس تناسب اندام شرکت کنید ، یک سالن ورزشی محلی را ببینید یا در پیست داخل سالن دور بزنید.

اگر به آسم ، دیابت یا بیماری دیگری مبتلا هستید ، با پزشک خود در مورد اینکه چه زمانی ورزش برای شما بی خطر است مشورت کنید.

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 ,بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت: 20:18

بازی انفجار آنلاین

 بارداری شاید چشمگیرترین تغییری باشد که در بدن شما رخ داده است. ممکن است 25 تا 35 پوند وزن اضافه کنید ، مقدار زیادی از آن فقط در عرض چند ماه است. رحم و پوشش آن در پایان بارداری حدود 500 برابر اندازه طبیعی خود بزرگ می شود.

بدن شما همچنین هورمون هایی تولید می کند که به انعطاف پذیرتر شدن مفاصل ، رباط ها ، تاندون ها و فیبرهای عضلانی کمک می کند. رگ های خونی منبسط می شوند و میزان پمپاژ خون از طریق آنها تا 50٪ افزایش می یابد.

سپس ، یک کودک وجود دارد. و غالباً ، یک تعجب: حتی بعد از تولد کودک ، زنان هنوز ممکن است حدود شش ماه باردار به نظر برسند. برای بسیاری ، اولین س isال این است: چگونه بدن خود را برگردانم؟

متخصصان کلینیک مایو برخی از سوالات متداول را برطرف می کنند:
چه چیزی برای کاهش وزن بعد از زایمان طبیعی است؟

در حالی که دیگر بارداری نمی تواند مادران جدید را دچار احساس مورچه کند تا به حالت طبیعی خود برگردد ، اما این یک روند است. انتقال از بارداری به والدین ممکن است یک شبه اتفاق بیفتد. اما بهبودی بدن از بارداری و زایمان ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد.

به طور معمول حدود 13 پوند بلافاصله پس از زایمان و 5 تا 15 پوند دیگر در طی شش هفته اول از بین می رود. از دست دادن بقیه زمان ممکن است شش ماه تا یک سال طول بکشد.
چه زمانی می توانم دوباره با خیال راحت ورزش کنم؟

اگر بارداری سالمی داشتید و زایمان طبیعی داشتید ، ممکن است جواب زودتر از آنچه فکر می کردید باشد. طبق کالج متخصص زنان و زایمان در آمریکا ، در صورت احساس آمادگی ، می توانید در طی چند روز پس از زایمان ورزش را شروع کنید.

البته این به معنای انتخاب جایی نیست که در کلاس اردوگاه بوت مورد علاقه خود قرار دارید. پیاده روی یک شروع عالی برای بسیاری از خانم ها است. این می تواند یک پیاده روی 10 دقیقه ای در اطراف بلوک باشد ، با یا بدون کودک شما. با توانایی 20 تا 30 دقیقه در روز ، همانطور که احساس توانایی می کنید ، رشد کنید.

با شش هفته بعد از زایمان ، داشتن 150 دقیقه ورزش در هفته هدف خوبی است ، دقیقاً مانند همه بزرگسالان.

مادرانی که دچار عارضه شده اند یا با عمل جراحی سزارین زایمان کرده اند ممکن است لازم باشد این عمل را کندتر انجام دهند. پزشک ، ماما یا فیزیوتراپیست می تواند به شما مشاوره شخصی بدهد.
بهترین تمرینات برای انجام چیست؟

این که آیا هدف شما سلامتی و کاهش وزن کودک است یا بازگشت به روال تمرینی سنگین که قبل از بارداری انجام داده اید ، بازآموزی هسته - که شامل کف لگن است - اولین توقف است.

اما آموزش اصلی ممکن است همان چیزی نباشد که فکر می کنید انجام می دهد. کرانچ و نشستن را فراموش کنید. در واقع ، به طور معمول بهتر است از این نوع حرکات به طور کامل خودداری کنید. بعد از نه ماه کشش ، عضلات شکم شما باید ابتدا نحوه درست کار را یاد بگیرید.

می توانید با تمرینات کگل شروع کنید - به محض احساس توانایی ، عضلات کف لگن را منقبض و شل کنید. به خیال اینکه کف لگن خود را به سمت بالا بکشید ، به آسانی فشار دهید ، مثل اینکه می خواهید جریان ادرار را متوقف کنید. این حالت را به مدت سه تا پنج ثانیه حفظ کنید. سپس آرام باشید.

هنگامی که کگلز پایین آمد ، سعی کنید تنفس شکمی را اضافه کنید. نفس عمیق بکشید ، اجازه دهید شکم بزرگ شود و کف لگن آرام شود. سپس بازدم را انجام دهید ، دکمه شکم خود را به داخل و کف لگن خود را به سمت بالا بکشید ، و یک Kegel را انجام دهید.

این تمرینات برای هفته های اولیه پس از زایمان مناسب است زیرا می توان آنها را در هر زمان و هر مکان انجام داد - حتی هنگام نگه داشتن یا شیر دادن به کودک. و گرچه ممکن است احساس سوختگی نکنید ، بازگرداندن عملکرد اصلی یک زمینه مهم است. یک هسته قوی می تواند همه کارها را انجام دهد ، از جلوگیری از کمردرد گرفته تا کمک به شما در دویدن (یا عطسه) بدون نشت.
چگونه می توانم ورزش و مراقبت از کودک خود را متعادل کنم؟

یافتن زمان برای ورزش یک چالش تقریبا جهانی است. اما وقتی نوزادی با خواسته های ظاهراً ثابت وجود دارد ، غیرممکن به نظر می رسد. چند روش برای چرخش آن:

کلاس مادر و کودک را امتحان کنید. کلاسهای تناسب اندام مامان و من مزایای فراتر از تمرین را دارند. شما باید در حالی که وقت خود را با کودک می گذرانید فعال باشید. شما با والدین جدید دیگر ملاقات خواهید کرد. و تمرینات اغلب نیازهای خاص مادران جدید را هدف قرار می دهد.
مراقبت از کودک را با والدین دیگری تجارت کنید. این واقعاً یک روستا را می گیرد. به نوبت تماشای کودک یکی از دوستانتان در حین کار و بالعکس به شما کمک می کند دهکده خود را بسازید - و در آن تمرین کنید.
از کالسکه دویدن آهسته استفاده کنید. پیاده روی یا دویدن با کالسکه هوای تازه ای به شما و کودک می دهد. و حتی ممکن است کودک شما را به خوبی بخوابد.
کمک بخواهید ممکن است احساس شود هیچ کس نمی تواند مانند شما از کودک شما مراقبت کند. اما اجازه دادن به شریک زندگی یا شخص دیگری برای حمایت از شما برای سلامتی شما ضروری است.

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 ,بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت: 22:51

بازی انفجار آنلاین

مطمئناً ، ورزش كردن به طور كلی یك روش خارق العاده برای بهبود تناسب اندام و سلامتی شماست. ممکن است بسیاری از ما احساس نکنیم که در خانه داریم روی تردمیل می کوبیم یا در سالن بدن عرق می کنیم ، اما وقتی یک نوع بازی را انجام می دهیم ، خوشبختانه یک توپ را به طور بی وقفه دنبال خواهیم کرد.
برای اکثر افراد ، شرکت در ورزش باعث بهبود سلامت و سلامتی شما می شود. دلایل زیادی وجود دارد که شما باید با کاهش چربی بدن ، تقویت استخوان ، بهبود استقامت و انعطاف پذیری در ورزش شرکت کنید ، برخی از دلایل این است که باید یک ورزش را انجام دهید.
موارد زیر تنها برخی از مزایای سلامتی و تناسب اندام شروع یک ورزش جدید است که امیدواریم در مورد هر ورزشی که انتخاب می کنید اعمال شود:
ورزش به کاهش چربی بدن کمک می کند یا وزن بدن را کنترل می کند.
ورزش به شما امکان می دهد از رشد تناسب اندام و مهارت های خود رضایت کسب کنید.
ورزش می تواند در مبارزه با افسردگی و اضطراب به شما کمک کند.
ورزش به شما اجازه می دهد خود را به چالش بکشید و اهداف خود را تعیین کنید.
ورزش به تقویت استخوان ها کمک می کند.
ورزش به هماهنگی ، تعادل و انعطاف پذیری کمک می کند.
بسیاری از ورزش ها می توانند به کاهش قدرت و قدرت تمرکز بدن کمک کنند.
ورزش به شما این امکان را می دهد که هر دو برد و باخت را از پایین و پایین تجربه کنید!
از طریق ورزش شما با افرادی با علاقه مشابه خودتان ملاقات خواهید کرد و احتمالاً دوستان جدید زیادی پیدا خواهید کرد.
ورزش یک روش عالی برای ورزش خانواده ها با هم است.
اگر اهل ورزش هستید پس به احتمال زیاد سبک زندگی سالمی دارید.

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : بازی انفجار آنلاین , اس بی تی 90, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 87 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 21:09

بازی انفجار آنلاین

اتحادیه فوتبال راگبی (RFU) روز چهارشنبه تأیید کرد که کورتنی لاوز مهاجم انگلیس به دلیل آسیب دیدگی مچ پا 12 هفته محروم شده است.
سرمربی انگلیس ادی جونز با توجه به پایان یافتن فصل در حال بازی در یک برنامه 6 ملیتی پیچیده با تیم آموزشی منهای بازیکنانی از Bath ، Sale ، Bristol ، Exeter ، Worcester یا Wasps است.
انتخاب سر دبیر
کوسه ها در مقابل جنگجویان به دلیل موارد بیشتر COVID-19 لغو شدند
این امر منجر به این شد که وی از آخرین 28 جمع 12 بازیکن بدون کلاهبرداری دعوت کند ، اما او نمی تواند روی لوز برای مسابقه باقی مانده شش تیم خود مقابل ایتالیا یا جام ملت های پاییز حساب کند.
لاوز در شکست دور 21 نورتهمپتون مقابل صالح مجبور به مصدومیت شد ، همان دیداری که مانو تویلاگی را به دلیل مصدومیت در آشیل به مدت 6 ماه از میادین دور کرد. لاوز با هدایت جونز جزو لاینفک تیم انگلیس بوده و هم در ردیف عقب و هم در ردیف دوم بازی می کند.
این به تعداد فزاینده ای از بازیکنان نورتهمپتون که با Piers Francis و Lewis Ludlam هر دو در دسترس نیستند اضافه می شود زیرا آنها پس از بازی با Sale ، که در هفته گذشته 19 نتیجه مثبت ویروس کرونا ثبت کرده است ، در حال انزوای خود در راستای پروتکل های COVID-19 هستند.

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 , بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 94 تاريخ : شنبه 19 مهر 1399 ساعت: 18:14

بازی انفجار آنلاین

به دو ضرب بعدی در همان بازی دو برابر می گویند. اگر بازیکنی از دو برابر شدن امتناع ورزد ، باید تعداد امتیازاتی را که قبل از دو برابر شدن در خطر بود پرداخت کند. در غیر این صورت ، او صاحب جدید مکعب می شود و بازی با دو برابر سهام قبلی ادامه می یابد. هیچ محدودیتی در تعداد دو برابر شدن در یک بازی وجود ندارد.

 

در پایان بازی ، اگر بازیکن بازنده حداقل یک شکر را تحمل کرده باشد ، او فقط مقدار نشان داده شده روی مکعب دو برابر را از دست می دهد (یک امتیاز ، در صورت عدم وجود دو ضرب). با این حال ، اگر بازنده هیچ یک از اسباب بازی های خود را متحمل نشده باشد ، او گاما می شود و ارزش مکعب دو برابر را از دست می دهد. یا بدتر ، اگر بازنده هیچ یک از چکرهای خود را تحمل نکرده باشد و باز هم یک چکر در میله یا در صفحه اصلی برنده داشته باشد ، او تخته نرد است و ارزش سه برابر مکعب دو برابر را از دست می دهد.

قوانین اختیاری زیر در حال استفاده گسترده است.
دوبل اتوماتیک. اگر اعداد یکسان روی اولین رول پرتاب شود ، سهام دو برابر می شود. مکعب دو برابر شده به 2 تبدیل شده و در وسط باقی می ماند. بازیکنان معمولاً موافقت می کنند که تعداد دبل های اتوماتیک را به یک بار در هر بازی محدود کنند.
منجمد هنگامی که بازیکن دو برابر می شود ، ممکن است بلافاصله دو برابر کند (بیور) در حالی که مالکیت مکعب را در اختیار دارد. دوبلور اصلی مانند دوبل معمولی گزینه پذیرش یا رد را دارد.
قانون یعقوبی. گامون ها و تخته نردها تنها در صورتی حساب می شوند که هیچ یک از بازیکنان در طول بازی دبل نکرده باشند. این قانون با از بین بردن شرایطی که بازیکن از دو برابر شدن پرهیز می کند تا بتواند برای یک گیم بازی کند ، سرعت بازی را افزایش می دهد.

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 , بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 18:02

بازی انفجار آنلاین

اولین اشاره زمانی به اصطلاحی مربوط به استراتژی جنگ تن به تن نظامی - حتی قبل از ذکر رشته کشتی ، ژوئلی - مرجع اولیه سلسله هان است که در هانشو اصلاح شده یافت می شود ، جایی که اصطلاح bing jiqiao [兵] اشاره شده است. بعداً ، در طول قرن 1 قبل از میلاد ، کتابچه های راهنمای توصیف مشخصات و قوانین مربوط به Jueli در دسترس قرار گرفت. (طبق تعریف ، با توجه به اینکه این کشتی از نوع ممنوعیت کشتی بود ، برای shoubo نیازی به کتابچه راهنما نبود!)
در زمان سلسله شین ، شکل دیگری از کشتی یا جیائو دی [抵 -] - به معنای واقعی کلمه ، "شاخ زدن" - یک ورزش رسمی شد. این ورزش از "مسابقات کشتی" بین حیوانات شاخدار نر ، به ویژه مسابقات بین گاوها ، گوزن های نر (دلار) و ... برای حق جفت گیری با ماده های گله جلوگیری می کرد. البته ، بیشتر از این که سر و کله زدن در این دوئل بین حیوانات شاخ نر وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، هر یک از نرها پس از داشتن شاخ های قفل شده سعی در پرتاب کردن دیگری دارند ، و اگر کسی در این کار موفق شود ، پس از آن تلاش می کند مرد سقوط کرده را از بین ببرد (معادل انسانی گرگ کردن به طور قابل ملاحظه ای ناتوان کننده تر بود: یک فشار به نقاط اصلی وارد کرد از بدن ، یا مفاصل حریف خود را قفل می کند ، بنابراین در دوئل پیروز می شود). اشکال مختلف کشتی دوره هان در کتاب سیما کیان ، سوابق بزرگ مورخ ، که در سال 100 قبل از میلاد نوشته شده است ، ثبت شده است.
در طول سلسله تانگ (CE 618-907) ، لی بای (CE 701-762) ، معروف به لی پو - یکی از بزرگترین شاعران چین - و Du Fu (712-770) ، از نظر فرزندان بعنوان بزرگترین شاعر چینی (او اغلب به ویرجیل ، هوراس و اویدید ، و همچنین به شکسپیر ، میلتون ، برنز ، وردزورث ، بیرانگر ، هوگو و بودلر تشبیه شده است!) - و توجه داشته باشید که سلسله تانگ "طلایی" محسوب می شد عصر "شعر چینی - هنرهای رزمی جاودانه رقص شمشیر در تعدادی از شعرهای خود. تخته هایی از دوره تانگ وجود دارد که راهبی از صومعه شائولین در استان هنان را به تصویر می کشد که درگیر چیزی هستند که فقط می تواند به عنوان یک نوع جنگی از کونگ فو تفسیر شود - سابقه تاریخی مربوط به ماهیت جنگی این تصاویر است (بیشتر در مورد این موضوع دورتر زیر)

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 , بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 129 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 21:28

بازی انفجار آنلاین

نکات نشانه در دو اندازه وجود دارد: اندازه "سکه" ، و "نیکل". این به مقدار انحنای نوک اشاره دارد ، جایی که نوک های "dime" پر نوک تر / خمیده هستند و نوک های "نیکل" صاف و کم منحنی ترند. استفاده از آن فقط مورد اولویت است: برخی افراد نوک خمیده تر ، برخی نوک کمتر خمیده را ترجیح می دهند.
شما می خواهید بفهمید که نکات مربوط به سکه یا نکات نیکل را ترجیح می دهید و سپس همیشه از آن اندازه استفاده کنید. من با نکات نیکل بازی می کنم ، اما این یک اولویت شخصی است.
مهمترین نکته هنگام انتخاب نشانه ، انتخاب نکته خوب است. مواردی که باید از آنها اجتناب کنید:
از هیچ نشانه ای بدون نکته اجتناب کنید (بله ، این اتفاق می افتد).
اگر نوک آن صاف به نظر می رسد ، از آن اجتناب کنید.
اگر نکته "قارچ" است ، نشانه دیگری را انتخاب کنید. قارچ انداختن هنگامی اتفاق می افتد که کناره های نوک آن با سطح شستشو نداشته باشند و در عوض برآمده باشند.
از اهمیت درجه دوم انتخاب نشانه ای است که خیلی تاب نداشته باشد. با غلت دادن نشانه روی سطح میز می توانید میزان تاب بودن نشانه را بررسی کنید. اگر نشانه پیچیده باشد ، هنگام رول شدن لرزان می شود. به همین دلیل است که شما باید قبل از انتخاب یک نشانه ، مثلث قفسه را روی توپ ها بگذارید: شما می خواهید مطمئن شوید که وقتی نشانه خود را می گیرید ، حریف شما مشتاقانه نمی شود و توپ ها را نمی شکند ، زیرا این امر مانع شما می شود نشانه را روی میز بچرخانید.
برای نوار بازی ، اگر نشانه کمی تاب باشد ، معمولاً معامله زیادی نیست. اگر نشانه به طور قابل توجهی تاب خورده است و گزینه دیگری ندارید ، فقط مطمئن شوید که در چه جهتی تاب خورده است. اگر هنگام نگه داشتن نشانه ، جهت تاب را به طور عمودی تراز کنید ، باعث می شود عکس های شما کمی اضافی داشته باشد چرخش عقب یا بالا ، که به طور قابل توجهی بر دقت شما تأثیر نمی گذارد. اگر جهت تاب ، افقی باشد ، این باعث می شود که نوک با انگلیسی (چرخش کناری) به توپ برخورد کند ، و این بر دقت شما تأثیر می گذارد و حتی می تواند باعث شود اشتباه کنید. بنابراین اگر نشانه تاب خوردگی قابل توجهی دارد ، سعی کنید جهت تاب را به صورت عمودی تراز کنید.

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 , بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 13 مهر 1399 ساعت: 18:39

بازی انفجار آنلاین

قوانین تنیس برای بازی های تک و دو نفره کمی متفاوت است ، هرچند که عمدتا در مورد سفارش خدمت و اندازه دادگاه است. قوانین تنیس دونفره کمی تنظیم شده است تا در هر دو طرف زمین برای یک بازیکن اضافی فضای بیشتری ایجاد شود ، اما در بیشتر موارد ، قوانین تنیس دو برابر بسیار مشابه مسابقات تک نفره است. بنابراین ، در اینجا نحوه بازی تنیس برای مسابقات تک و دو نفره آورده شده است.

قوانین تنیس مجردها
اندازه دادگاه

دادگاه مجرد از درونی ترین حاشیه استفاده می کند و در مجموع 27 فوت عرض و 78 فوت طول دارد.

سفارش خدمت

بازیکنی که برنده بازی را برنده می شود ، اولین کسی را انتخاب می کند. هر کسی که در حال خدمت است ابتدا برای کل مدت بازی اول خدمت می کند. بعد از بازی ، سرور بعدی بازیکنی خواهد بود که آخرین بار را دریافت کرده و برای مدت زمان بازی دوم خدمت می کند. برای هر بازی با تعداد عجیب و غریب ، بازیکنان زمین را عوض می کنند.

سفارش خدمت Tie-Break

اگر امتیاز 6-6 حاصل شود و از قوانین تایمر بریک استفاده شود ، یک بازی تای تساوی انجام می شود تا مشخص شود کدام بازیکن برنده ست است. برای یک بازی تایپ بریک ، هدف این است که ابتدا با حداقل 2 برتری به 7 امتیاز برسیم و انجام این کار به برتری ست منجر می شود. بازیکنی که ابتدا سرویس می دهد بازیکنی است که بعد از 6-6 یا 12 بازی به طور معمول سرویس می دهد

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 , بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 100 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 19:57

بازی انفجار آنلاین

برای جلوگیری از ترک خوردگی ، یک شبکه 10 فوت 10 فوت (3.0 متر × 3.0 متر) را درون بتن دیدید. اره بتونی را از اجاره تجهیزات یا فروشگاه سخت افزار اجاره کنید تا بتوانید تخته سنگ خود را برش دهید. هر 10 فوت (3.0 متر) را در امتداد هر طرف دادگاه علامت گذاری کنید تا بدانید کجا برش های خود را انجام دهید. هنگام کار عینک ایمنی و ماسک گرد و غبار بریزید. عمق اره را بر روی 1 اینچ (2.5 سانتی متر) تنظیم کنید و در امتداد مارک های خود ، خطوط مستقیم را از سطح زمین جدا کنید. به آرامی کار کنید تا به اره آسیب نرسانید. وقتی کار شما تمام شد ، بخش دادگاه شما 10 فوت × 10 فوت (3.0 متر × 3.0 متر) خواهد داشت.
اتصالات به دلیل انبساط و انقباض بتن با آب و هوا ، از ایجاد ترک در سطح آن جلوگیری می کنند.
از افزودن اتصالات در حالی که بتن هنوز مرطوب است ، اجتناب کنید ، زیرا آنها معمولاً پهن تر هستند و یک توپ بسکتبال می تواند از آنها به صورت زاویه دار بپردازد.
در نظر بگیرید که یک متخصص را برای اره های اتصالات در بتن خود استخدام کنید تا به هیچ یک از ابزارهای خود آسیب نرساند یا به خود آسیب نرساند.
حلقه های بسکتبال را انتخاب کنید که دارای قد 10 فوت (3.0 متر) باشند. به دنبال حلقه های بسکتبال درون زمین باشید که می توانید برای ماندگارترین گزینه ها به طور دائمی نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که 2 حلقه مشابه خریداری کرده اید ، بنابراین هر طرف دادگاه یک مورد دارد. برای یافتن حلقه های حلقه ای که می خواهید استفاده کنید ، آنلاین یا فروشگاه های محلی بهسازی خانه را بررسی کنید.
حلقه های قابل تنظیم را انتخاب کنید اگر می خواهید کوتاه یا بلندتر شوند. به این ترتیب ، شلیک توپ برای بچه های کوچکتر راحت تر است.
حلقه های خود را در دو طرف متمرکز تنظیم کنید تا 4 فوت (1.2 متر) از هم دور شوند. در امتداد اضلاع کوتاه زمین به اندازه 25 فوت (760 سانتی متر) اندازه بگیرید و برای حلقه های خود روی زمین علامت گذاری کنید. حلقه ها را تا جایی که ممکن است نزدیک لبه های کوتاه حیاط خود قرار دهید بدون اینکه به زمین برخورد کنید. اندازه گیری برآمدگی را در دفترچه های راهنمای حلقه ها بررسی کنید تا بدانید که تا چه حد به زمین می رسد.
پیش آمدگی بسته به حلقه هایی که خریداری می کنید متفاوت خواهد بود.
سوراخهایی را که 3 فوت (0.91 متر) عمق و 16 اینچ (41 سانتی متر) عرض دارند ، حفر کنید. در جایی که برای هر حلقه زمین را خیز زده اید ، حفره ای مربع یا مدور را شروع کنید. مطمئن شوید که لبه سوراخ در برابر دادگاه شما قرار نگیرد. حفاری را تا رسیدن به عمق 3 فوت (91/0 متر) ادامه دهید.
کتابچه های راهنمای مربوط به حلقه های بسکتبال را که خریداری کرده اید بخوانید زیرا ممکن است برای سوراخ شما به عمق یا عرض دیگری نیاز داشته باشد.
سوراخ ها را با 4 اینچ (10 سانتی متر) سنگ ریزه پر کنید تا یک پایه محکم وجود داشته باشد. شن و ماسه را به سوراخ خود بریزید و آن را با دستکاری دستی فشار دهید تا یک سطح صاف و یکدست ایجاد شود. به افزودن سنگ ریزه بیشتر ادامه دهید تا لایه ای به عمق 4 اینچ (10 سانتی متر) ایجاد کنید تا فضای لازم برای تخلیه آب وجود داشته باشد.
اگر از سنگ ریزه استفاده نکنید ، بتن می تواند جمع شده و متورم شود و باعث ترک خوردن آن شود.

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 , بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 19:26

بازی انفجار آنلاین

دیگر دوران خانواده دوستانه سازمان ملل متحد گذشته است ، جایی که تنها عکس العمل شما در مقابل کارت پرش این بود که یک بازی وحشی به علاوه چهار بازی را تغییر دهید و رنگ آن را به زرد تغییر دهید. اکنون راهرو بازی پر از بهترین بازی های ورق بزرگسالان است که می توانند بیش از یک لیوان - یا سه - از Pinot Grigio بازی کنند.
کارت های علیه بشریت انقلابی در بازی های خشن ، کمی توهین آمیز و NSFW ایجاد کردند که در سال 2011 وارد بازار شد. به طور طبیعی ، نسخه بزرگسالان Apples to Apples به سرعت به عنوان یک بازی پرفروش تبدیل شد به عنوان بازی دانش آموزان و والدین آنها از بازی لذت ببرید - گرچه لزوماً در یک اتاق نیست. در نتیجه ، پیشنهادات بازی های ورق ناپسند و معمولاً بی ادبانه در بازار همچنان در حال گسترش است.
3 بهترین اجاق برنج مخصوص برنج قهوه ای
توسط ایلینا مورالس ولنتاین
فضای داخلی شیک راهرو با آینه و پایه آویز
6 بهترین فرش ورودی برای هر بودجه
توسط مکنزی گرانت
4 بهترین دستگاه بستنی خانگی سرویس نرم
توسط ایلینا مورالس ولنتاین
6 اسباب بازی با دوام توله سگ شما قادر به جویدن نیست (حتی اگر آنها سعی کنند)
توسط راشل کاوانو
اکنون بازار مملو از بازی های ورق بزرگسالان شده است و انتخاب بین آنها در واقع یک کار دشوار است. با موضوعات مختلف از کمیک های بی احترامی گرفته تا الگوهای رفتاری ، انبوهی از بازی های دارای درجه بندی بالا وجود دارد که برای پاسخگویی به علاقه هر گروه دوست طراحی شده اند. خوشبختانه ، بازرسان آمازون با بازخورد زیادی از خریدهای خود ، نشان می دهند که کدام یک از بازی ها باعث خنده شما در طول شب می شود و کدام یک از بازی ها دیگر دوست ندارید بازی کنید.
با این حساب ، من بهترین بازی های کارت را برای بزرگسالان حاضر در آمازون جمع آوری کردم. آنها نه تنها دارای بررسی های فوق العاده عالی هستند بلکه دارای مفاهیم خنده داری هستند که شما را وادار می کند تا بازی بعدی را ASAP ترتیب دهید.

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 , بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 6 مهر 1399 ساعت: 19:20

بازی انفجار آنلاین

تمرین کنید که زانوها را به سمت سینه بلند کنید. همانطور که به هوا می پرید ، زانوهای خود را تا جایی که می توانید بالا ببرید. قبل از ضربه زدن به ترامپولین ، پاها را به سمت پایین بیاورید. این کار را بارها و بارها امتحان کنید تا زمانی که بتوانید بدون از دست دادن تعادل این کار را انجام دهید.
این اطمینان می دهد که هوای کافی را برای انجام یک تلنگر جلو دریافت می کنید.
مطمئن شوید که کمی به لبه رو به وسط نزدیک شده اید ، بنابراین فضای کمی برای چرخاندن به جلو دارید. از نظر فنی ، باید در جای خود قرار بگیرید ، اما هنگامی که یاد می گیرید ، ممکن است در نهایت به جلو بروید.
با گلوله های پاهای خود بپرید تا تلنگر خود را شروع کنید. سعی کنید بیشتر خود را با انگشتان پا به سمت بالا بکشید. وقتی به جای تمام پا با جلوی پاهای خود می پرید ، طبیعتاً کمی به جلو خم می شوید. این به شما کمک می کند تا به تلنگر جلو بروید.
بازوهای خود را به سرعت در بالای پرش به سمت پایین حرکت دهید. اگر مانند آنچه در نظر دارید قد می گیرید ، بازوهای شما باید در بالای پرش در هوا قرار داشته باشند. در آن مرحله ، آنها را تا جایی که می توانید در مقابل خود بچرخانید. با این کار چرخش تلنگر جلویی شما آغاز می شود.
مثل اینکه بازوهایتان را به طبل مقابل خود می کوبید ، رفتار کنید.
زانوهای خود را همزمان به سینه فرو کنید و به خود اجازه چرخش دهید. هنگامی که شروع به چرخش به جلو می کنید ، برای کمک به ادامه حرکت چرخشی ، زانوهای خود را ببندید. این به شما انگیزه می دهد تا روی ترامپولین به جلو حرکت کنید. اجازه دهید بدن شما از طریق چرخش سوار شود.
سعی کنید اولین باری که شروع به چرخش می کنید وحشت نکنید تا تلنگر بزنید. آرام باشید و به چرخیدن ادامه دهید!

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : اس بی تی 90 , بازی انفجار آنلاین, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 95 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1399 ساعت: 19:28